Little Girl Bloggie
Anda terperangkap ! ♥ | +Follow || Dashboard ?
Credit to : | ANIS | sweetie pie

kenape kau berubah cepat sangat ?
Wednesday 6 June 2012 | 00:17 | 0 little talk[s]

           assalamualaikum , hye , sihat ? lame tak uptade blog kan . okey tengok tittle tuh kenape kau berubah cepat sangat ? sape yang berubah ? semestinye pakwe , okey aku dah kapel dengan die dah due bulan , lame ? ahaks gaduh je banyak . die dah berubah , berubah jadi baek takpe ni berubah jadi pelik 

      die berubah dulu , kalau text aku walaupun aku tengah onl boleh je ,sekarang ? aku belum onl pun die akan kate , nanti IM kat fb je la bye , em mybe kau nak jimat kredit . dulu kalau text or IM aku okey je tak bosan , sekarang kau selalu kate hmm , okey tu je .dulu kau selalu kejut aku bangun tido , hari ni tetibe tak , mybe kau tak sempat . dulu kalau gaduh dengan aku okey je gune panggilan awak kite , sekarang , aku kau pulak . dulu kalau ade budak mintak kapel kat aku kau okey je , sekarang kau mule kate aku playgirl la , tak setie la , weyh sume orang yang mintak kapel sume aku tolak , aku kate aku taken .

       kenape kau berubah cepat sangat ? sejak kau dah up/hot kau lebih penting kat sume tu berbanding aku , mybe aku tak berape penting , aku sayang wafi yang dulu , aku nak wafi yang dulu .

             I STIL LOVE YOU .. WAFI 

entre aku mybe dah panjang okey bye .

                                           ZAHARAH PEACE   


|


Disclaimer

Annyeonghaseyo , peeps . Thanks for viewing my blog .This is my second blog . The first one , >HERE< Please ... respect my blog , then i respect yours .. gomawo . annyeong !!
CHANGE INTO UR WORD !


Tagboard

ShoutMix chat widget

FROM BEGIN SHOUTMIX -> END SHOUTMIX , please change into yours .