Little Girl Bloggie
Anda terperangkap ! ♥ | +Follow || Dashboard ?
Credit to : | ANIS | sweetie pie

i love you
Friday 15 June 2012 | 13:20 | 0 little talk[s]

            assalamualaikum hai , sihat ? buat ape ? eh hari ni aku nak story pasal tigeorang budak ni , sebelum tu tengok tittle i love you eceh love2 bagai aku ni , bia la blog aku kan , okay aku sayang tigeorang budak ni , pakwe aku ? memang la aku sayang tapi bukan nak story pasal die , tapi pasal membe aku , tengok tengok gamba die ? tak nak ? suke hati kau la aku nak tunjuk jugak , plap 

           eh tu die comel kan , name die nur syahirah panggil die syahirah. die comel lagi comel dari aku , wink , wink die selalu teman aku , die baek , single ? maaf die taken , hari tu aku cium die , lesbian ? bia la kawan aku kan , mase aku cium die , die marah macam2 die ceramah aku . esok nye die cium aku balek , aku suke cium orang tapi tak suke kene cium , geli ,ahaks gediik kan, bia la sebok je , aku sayang die , tapi die ? hm entah la , aku kenal die baru tahun ni tapi macam dah lame kenal , aku nak promote fb die , add taw ,syaheera sam . die jenis yang tak kesah tapi , gelabah , lawak jugak la , tapi kalau die marah , seram jugak . okey aku sayang die , sape curi aku tampa laju2 , sape sakit kan hati die aku sepak laju2 okey ?

           

            eh tengok kawan aku lagi sorang ni comel kan ? die lagi comel dari aku kan , aku mane comel gile la aku ni , okey name die nur arisha , just panggil die ica , die tak suke orrang panggil die isha . die kawan baik aku , taon lepas die kelas dengan aku , kalau kitorang gaduh mesti tak lame , kalau aku gadoh dengan die , nanti aku rindu , die baik , aku suke snap pic dengan die sebab die comel , wah aku kenal die dari 5 tahun , lame kan tapi kitorang rapat mase darjah 5 kut , yeah bile dah tak same sekolah jarang jumpe die , rindu sangat , kalau nak jumpe die kene pegi rumah die , aku kekadang je pegi , ye la balek sekolah pukol sampai rumah pukul 7 mane sempat , atleast aku tak lupe die , die pun tak lupe aku , okey fb die ?arisha asmadi add taw , aku sayang die , aku tak suke tengok die nangis , mase ape result upsr die nangis , aku pun nak nangis . sedih kesian die , tapi die tak de gagal , alhamdulilah , aku suke gelak dengan die , die comel sangat , aku sayang die sape curi die aku tembak die okey 

eh ni lagi sorang aku sayang , die comel kan , name die maiidatul akma just panggil mai , aku kenal die mase 4 tahun lame kan , so sape aku die kenal sape die die kenal , die baek , die selalu gile2 dengan aku , aku suke lepak dengan die , bile die tido rumah aku , kitorang selalu buat keje merapu, kitorang tak same sekolah , tapi setiap petang kitorang jumpe , rumah die dekat je dengan rumah aku , die selalu teman aku buat keje , teman aku macam2 la , fb die ?maiidatul yusre die tak sombong die , funny , die spoting tapi jangan buat die marah , kalau die marah semua serba takene , aku tak suke tengok die nangis , sebab tak comel , aku sayang die macam family aku , aku anggap die macam kakak aku . die freehair ? suke hati die la hidup die kut , die cool , die jenis yang macam lasak , sape curi die aku tumbok die , berani la 






entry kali ni panjang kut pape pun

                                         iloveyousyahirah,iloveyouarisha,iloveyoumai 

                                                                                                                    peace sayang korang k bye



Disclaimer

Annyeonghaseyo , peeps . Thanks for viewing my blog .This is my second blog . The first one , >HERE< Please ... respect my blog , then i respect yours .. gomawo . annyeong !!
CHANGE INTO UR WORD !


Tagboard

ShoutMix chat widget

FROM BEGIN SHOUTMIX -> END SHOUTMIX , please change into yours .